ניתוח מחלת דיברקוליטיס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 62 עם מחלת דיברקוליטיס 2 אישפוזים, 4-5 התלקחות של המחלה עם טיפול אנטיביוטיקה בבית , הוצע לי לעבור ניתוח, אני מאוד מטלבטת אם עדיף ניתוח או להמשיך לקבל אנטיביוטיקה כל פעם שזה קורה , האם לניתוח יהיו השלכות בהמשך, או שזה יחזיר אותי לחיות חיים תקינים, עם אורח חיים נורמלי. בתודה שולה
המדיניות המקובלת בהתקפים חוזרים של דיברטיקוליטיס (דלקת בסעיפים של המעי הגס) היא ניתוח להרחקת החלק עם הסעיפים. אני בהחלט מצטרף להמלצה לניתוח שירחיק את הקטע הבעייתי של המעי שיש לו פוטנציאל ל"עשות" דלקות חוזרות (כפי שכבר חווית). יכולה גם להיות דלקת חזקה יותר עם סיבוך של התנקבות המעי מה שיצריך ניתוח דחוף עם אפשרות לסטומה...