שאלה בעניין ג'יארידה למבליה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר רפאל, לפני כמה חודשים חליתי/נדבקתי בג'יארידה למבליה, וזאת לאחר בדיקת צואה שנתן לי הרופא לעשות. הרופא נתן לי תרופה בשם פלאג'יל 3 פעמים ביום למשך עשרה ימים, עד שחלפו הפרזיטים. עשיתי בדיקת צואה נוספת אשר הדגימה שאין לי פרזיטים של ג'יארדיה למבליה. השאלה שלי היא, האם אני יכול לחלות/להידבק שוב בפרזיטים אלה? למרות שהגסטרואונטרולוג הסביר לי שישנו סיכוי נמוך לחלות/להידבק שוב. תודה רבה ד"ר רפאל
לקריאה נוספת והעמקה
נדבקת בטפיל וטופלת בתרופה ה"מחסלת" אותו. הבדיקה שעשית לאחר הטיפול הראתה שגופך התפטר מהג'יארדיה למבליה. כמובן שהטיפול אינו יכול למנוע הדבקה מחדש בעתיד
(מספר מקשר)