טחורים ....................
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני סובלת מטחורים כבר כמה שנים. אם הזמן זה עבר לטחורים פנימיים והחמיר. היתי ליפני כחודשיים לערך אצל הרופא ואני לוקחת קונסיל ונרות. הבעיה היא שקשה לי להתמיד, ואני לא לוקחת את שניהם באופן מסודר והדימומים רק מחמירים אם הזמן. השאלה היא מה הם הטיפולים הכירורגים המוצעים והאם ההחלמה ללא דימומים ובלי כאבים? תודה
יש מגוון רחב של טיפולים לבעיית טחורים. כדי להשיג תוצאה טובה יש צורך להתאים את הטיפול לפי המממצאים אצל הנבדק. יש טיפולים/ניתוחים שאינם כואבים או פחות כואבים ויש ניתוחים עם רמת כאב גבוהה. עלייך לפנות לבדיקה אצל מומחה בתחום שימליץ על הטיפול המתאים לך ויסביר את מהלך ההחלמה