לדוקטור פרסון
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום זה ניר שוב. הקולונסקופיה תהיה בסוף חודש מאי. יש טעם להגיע אליך לביקורת לפני? מה שקורה כרגע במהלך היום יש לחות ורטיבות באיזור פי הטבעת ולפעמים גם מעורבב בלכלוך צואתי. ולפני הרגשת יציאב זה השיא שיש הפרשה מסיבית שמגיעה לתחתונים. אני סובל זה לא עובר זה לא לדעתך דליפה ודפקט בסגירת הסוגר? למרות שהמנומטריה תקינה
שלום ניר, זה שהמנומטריה שלך תקינה לחלוטין, עם לחצים מאוד גבוהים בשרירי פי הטבעת , שולל בוודאות גמורה נזק בלתי הפיך לשריר. תחושת הבטן שלי היא שהבעיה איננה פרוקטולוגית אלא משהו בתחום הגסטרואנטרולוגי ולכן שלחתי אותך לקולונוסקופיה. לדעתי אין תועלת מביקור נוסף אצלי לפני הבדיקה.