וולוולוס מעי גס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 56 ובמשך 5 שנים סבלתי מכאבי בטן עזים שכללו בטן נפוחה ויציאות מימיות ללא צבע. הכאבים עברו וחזרו על עצמם לעיתים תכופות. רק לפני חצי שנה קבעו הרופאים שמדובר בוולוולוס של המעי הגס. כבר פעמיים הגעתי למיון כדי שיסובבו את המעי בחזרה פעם אחת ע"י קולנוסקופיה ופעם אחת ע"י צינור מהישבן. רציתי לדעת האם יש דרך לטפל בבעיה ללא ניתוח של כריתת החלק המסתובב במעי. תודה מראש
שלום ליאת, אפשר להמשיך ולהגיע לחדר המיון ולעבור את הפעולות לפתיחת התסביב, אבל אני ממליץ על ניתוח. את אישה צעירה, ולמחלה הזו, וגם לפעולות האלה יש סיבוכים. הניתוח הוא יחסית פשוט עם מעט סיבוכים.