רקטוגסיק / ניפידפין
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יוצר נזק / תלות של הגוף בשימוש די קבוע ברקטוגסיק / ניפידפין גם לאחר ה 3 -4 חודשים עקב סיבוכים של מקרים חוזרים והרצון לעשות הכול כדי למנוע זאת. השאלה אם בזה הגוף רק מתרגל לחומר ואז בהפסקת השימוש הסיכון למקרה חוזר יהיה גדול שבעתיים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אין חשש בשימוש ממושך בחומרים אלה, אך אם הם לא עוזרים, אני לא מבין את ההגיון להמשיך ולהשתמש בהם.
נראה לי שהם עוזרים משום שאם אני מנסה להפסיק אחרי זמן מה הדימומים והפיסרוה חוזרים ולכן אני ממשיך להשתמש אבל החשש שאולי אסור לעזות זאת והחומרים לא מיועדים לשימוש כרוני ...