טחור
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 23, הלכתי לפרוקטולוג והוא זיהה טחור חיצוני טרומבוטי (hemorrhoid external thrombosed) בגודל של 7 מ"מ להערכתו (אמר שזה קטן). הוא אמר לי לא לדאוג ושהטחור יספג במהלך הזמן לגמרי וירפא. נתן לי עזראקאין. מספר שאלות: 1. האם אכן הקריש ייספג והטחור יעלם? 2. האם תזונה עשירה בסיבים (למשל בתוספת benefiber) תעזור ליציאות יותר רכות? 3. אני מקיים יחסי מין אנאליים וכרגע הטחור מפריע מעט לכך. השאלה היא האם הטחור יעלם ולא יפריע לביצוע הפעילות? תוך כמה זמן להערכתך? האם יש סכנה שהטחור יחזור עקב כך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רון, 1. כן 2. כן 3. כן, בד"כ שבועיים-שלושה, כן.