חוקן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נקבעה לי בדיקת רקטוסקופיה לשבוע הבא בשעה 11 בבוקר הרופא אמר לי לעשות 2 חוקנים.. אחד ערב לפני הבדיקה ו השני בבוקר שעתיים לפני הבדיקה. רציתי לדעת האם לא אפשרי לעשות רק חוקן 1 בבוקר שעתיים לפני הבדיקה? (אציין שכל בוקר יש לי יציאה ולכן לא ברור לי מה תורם החוקן בערב שלפני הבדיקה אם למחרת אני מוציאה יציאה....לכן חשבתי שחוקן אחרי היציאה בבוקר יספיק
שלום שולה, במרפאה הפרוקטולוגית אצלי מקובל לעשות את שני החוקנים שעתיים לפני הבדיקה ואין צורך לבצע חוקן בערב הקודם.
האם את שני החוקנים אני שמה אחד אחאי השני או קודם אחד ואז מחכה ואס שמה את השני? אם תוכל לתת לי הוראות מבחינת כימד לוקחת 2 חוקנים בבוקר אם הבדיקה היא ב11 בבוקר
מכניסים אחד, ממתינים 10-15 דקות ומתרוקנים. לאחר ההתרוקנות עושים אותו דבר עם השני. כל זאת בערך שעתיים לפני הבדיקה.
אם סימני השאלה מתייחסים לחוקן, אז כן.