pns
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי ניתוח פילונידל סינוס ב1.1.15 היום הייתי אצל המנתח להסרת תפרים והוא אמר שיש מוגלה באזור . החתך הוא 10 ס'מ אורך על 3 לעומק . הסיר לי תפרים ופתח את המוגלה ניקז ושם פד. זה היה בבוקר עכשיו כבר 8 בערב ועדיין לא מפסיק לצאת משם מוגלה . צריך לקחת אנטביוטיקה אולי לצורך טיפול במוגלה או מה ההמלצות להמשך טיפול ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאור, כנס למקלחת, תוציא את הפד ששמו לך שם ותתחיל לשטוף את הפצע בהרבה מאוד מים זורמים. אחרי כ-10 דקות של שטיפה, תכניס לשם פד יבש חדש. ככה תעשה 3 פעמים ביום עד לביקורת הבאה שלך אצל המנתח שלך. בהצלחה.