מה לעשות ??
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 65,בעברי נתוחי פיסורה. בגלל גרודים קשים, פצעתי עצמי ואני חיה על נפידיפין 0.2 לרוב עזר,תקופה השתמשתי בISDN ,שעזר אבל גרם לכאבי ראש.חזרתי ל0.2 , ושוב לצערי הרב מאד בגלל הגרוד לפני 3 ימים, פעצי עצמי.ןשןב פיסורה. (יושבת 2 , 3 באמבטיות פושרות) שאלתי: 1.האם יש אפשרות להשתמש לסרוגין ב 2 הסוגים ?,(למשל, רק בלילה) 2. האם ה-אי אס די אנ , הוא חזק יותר? תודה, ושוב תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמרה, ניפדיפין ו-ISDN הם חומרים שונים לחלוטין . יש אפילו משחות המכילות את שניהם. אפשר להשתמש בשניהם יחד או לסרוגין - מה שעוזר. לגבי ה"חוזק" - אין הבדל. שבת שלום