פיסורה או משהו אחר?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי מזה כשבועיים כאב באזור פנים הישבן. הכאב קבוע ולא קשור ליציאות. היתי היום אצל פרוקטולוג והוא אבחן פיסורה אחורית, ונתן לי מרשם לניפדיפין. אני קוראת עכשיו ברשת שפיסורה בד"כ קשורה לכאב ביציאות ולדימום וזה לא המקרה אצלי. האם יתכן שנתן לי אבחנה שגויה? מה כדאי לי לבדוק עוד?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לורה, סליחה על העיכוב בתגובה - הייתי בחו"ל. אני מקווה שהפרוקטולוג שבדק אותך מבין את מקצועו, ואם ראה פיסורה, אז כנראה שיש פיסורה. לא חייב להיות דימום כשיש פיסורה, ולפעמים הכאב הוא הסימן העיקרי. הכאב יכול להיות קשור ליציאות (ברוב המקרים) אך לא חייב.