תוצאת בדקת us
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 18 עשיתי בדיקת us בגלל כאבי בטן ימנית תחתונה בדקו לי את הכבד וכיס מרה, הטחול, כליות, וזה יצא תקין אבל רשמו לי שיש נוזל חופשי בכמות קטנה באגן מימין ותוספתן אינו מעובה ללא הסננה של שומן, רגישות RLQ מה זה אומר
שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה. תרגישי טוב. חתימה טובה.
שלום רב! הנוזל שנמצא באגן יכול להיות ממצא תקין ויכול להיות שלא. יש להמשיך בירור מסודר אצל הרופא המטפל! רגישות ב LRQ הכוונה היא לרגישות בבטן ימנית תחתונה אשר יכולה להיגרם מהרבה סיבות : דלקת התוספתן ( שללו באולטראסאונד ) מעי רגיז מחלת קרוהן , רגישות רגעית ועוד המון סיבות. מה חומרת הכאב ? האם יש סימפטומים נוספים ( אפטות, שלשולים, הקאות ?)