טחורים בהריון
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום, אני בחודש 9 (שבוע 36) ויצא לי וריד כואב מפי הטבעת. אני לא מסוגלת ללכת ולשבת. רק לשכב על הצד. התחלתי למרוח משחה הנקראת פרוקטוגליבנול במשך מס ימים אך לא חלה הקלה. כמו כן אני עושה אמבטיות. אך אין שיפור. מה ניתן לעשות בזמן זה של ההריון? לאיזה רופא לפנות? והאם התרופה רקטוצורין מותרת בזמן הריון? יש לציין כי אין לי דימום רק וריד נפוח וכואב. ו בנוסף אין כמעט יציאות
שלום ליאת, ממליץ לפנות לפרוקטולוג. נשמע שיש לך טחור חיצוני בצקתי / טרומבוטי. הטיפול במשחות שתיארת מותר בהריון אך לא עוזר באופן משמעותי. מציע לקבל מרשם לתמיסת מגנזיום סולפאט 25% ולבצע הרטבות (קומפרסים) עם זה.