בדיקת פרוקטוסיגמואידוסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"א פרסון שלום! עברתי ניתוח גירוד הקרקעית לאחר הניתוח התפתחה מוגלה שניקזו אותה ולאחר הניקוז נוצרה פיסטולה כרגע הציעו לעשות בדיקת פרוקטוסיגמואידוסקופיה א) לשם מה עושים את הבדיקה? ב) האם זה כואב וכמה זמן זה עורך ג) האם לאחר הבדיקה יש צורך בניתוח הפיסטולה? אודה על תשובתך דנה
שלום דנה, ראשית, סליחה על העיכוב בתגובה - הייתי בחו"ל ללא אינטרנט. שאלתך איננה בתחום העיסוק של הפורום הזה. תנסי לשאול בפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה. מה זה "ניתוח גירוד הקרקעית"??? עברת גרידה?