פענוח בדיקת CT בית החזה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אמי בת 57, קיבלה תוצאות CT של בית החזה אנו דואגים מאוד וברצוני לשאול האם יש איזשהו סיכוי חלילה למחלה..היא נשלחה לבצע PET-CT הכולל הזרקה של חומר.. להלן הממצאים: בחלונות ריאה- מוקד מעוגל, במימדים של 2X1.7 ס"מ, נצפה באספקט המודיאלי האנטריורי של ה- RUL. בהיקפו של הממצא מודגמת הצללת GROUND GLASS אין לשלול תמט מעוגל. הממצא לא זוהה בבדיקה הקודמת אין עדות לברונכיאקטזיות. שינויים אטלקטטיים עדינים פריפריים הודגמו ב- RLL וב-RML איברי הבטן העליונה שמורים המבנים הגרמיים תקנים. אודה לתשובתך בהקדם תודה רבה ליזה
שלום ליזה, שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה. תנסי בפורום העוסק בכירורגית חזה או מחלות ריאה.