המשך להודעה- פיסורה אחרי ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי חיתוך של השריר וכריתת טחור פנימי אחד, לגבי השילשול לפי דעתי חטפתי איזה וירוס כי גם יש לי בחילות בנוסף לשילשולים או על רקע נפשי כי אני בחרדות. האם יכול להיות שתיווצר פיסורה חדשה תוך שבוע? לא הייתה יציאה קשה, רק שילשולים ובדיקה רקטלית. יכול להיות שרק אחרי שבוע מהניתוח ארגיש תופעות אלו?, כי הימים הראשונים היו רגועים. ואם כן נוצרה פיסורה היא לא אמורה להבריא מהר יותר בגלל הניתוח?
ראי למטה
הפיסורה לא מחלימה תוך שבוע ובוודאי שאינה נעלמת תוך שבוע. זה תהליך שלוקח מספר שבועות. אני חושב שכל הסימפטומים שלך עכשיו נובעים מהשלשולים שיש לך ולא עקב כך ש"הופיעה פיסורה חדשה".