לא ענית לי עדיין אז כתבתי מחדש
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני המשתמש הקודם והאחרון שכתב לך, החזרתי תשובה אך לא ענית וזה מה שכתבתי : לא הלכתי כמעט לשירותים, רק בהפסקות פה ושם וגם זה מעט מאוד, לא נעים לי לצאת כל דקה לשירותים בכל שיעור, אני מחסיר המון ימים מבית הספר, בממוצע אני מפסיד בחודש לפחות 10 ימי לימודים ולפעמים הרבה יותר, במידה והתוצאות של הבדיקות אומרת שאין קוליטיס אבל רק אניזמוס שגורם לי ליציאות פעם בהמון זמן גם אם הבטן שלי רכה ואני אוכל מספיק סיבים בלי קשר אפילו, בעת יציאה ממן רפלקס אני מפסיק אוטומטית ואני צריך לחכות מס' ימים, במקרה שיש רק אניזמוס ושאני עדיין מרגיש אותו הדבר, מה הצבא יכול להגיד לי על זה לדעתך?
עניתי לך כבר בתגובתי הראשונה. אתה צריך להביא מסמכים רפואיים מלאים לוועדה הרפואית של הצבא. אני לא יודע מה יגידו לך בצבא. לא מתמצא מספיק בחוקים של הפרופילים.