דלקת במעיים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אתמול בלילה התעוררתי משינה עם כאבים והתכווצויות בבטן נכנסתי לשירותים והיה לי שלשול בבוקר כשקמתי שוב שלשלתי פעמיים ועדיין המשיכו ההתכווצויות בבטן אחרי בדיקה אצלל רופא המשפחה הוא אמר שיש לי דלקת במעיים המליץ לי לשתות הרבה ולקחת קלבטן מאז הבוקר לא היו לי שלשולים אבל עדיין ממשיכים לי הכאבים וההתכווצויות יכול להיות שזה משהו אחר ולא דלקת? אין לי חום בכלל רק כאבי בטן
שלום רחלי, אני מקווה שכבר הבראת. בעייתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה. את מתארת סימנים שיכולים להיות מתאימים למה שנקרא בשפה לא רפואית "קלקול קיבה", ורופא המשפחה שלך הוא הכתובת לבעיות כאלה. תרגישי טוב.