שאלה בקשר לחוקן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, עברתי בדיקת מונומטריה, כאשר היו לי ביום הבדיקה 12 יציאות כנראה מפאת סטרס, לאחר מכן עשיתי חוקן, שמאוד שרף לי, סהכ נכנס רק חצי בקבוק 133 סמק חומר , וחצי בקבוק שהוספתי רק מים. הבדיקה עברה ללא בעיות. שאלתי מדוע לא נכנס לי חומר או מים, מקסימום חצי בקבוק והכל יוצא ? יש לי תור לבדיקת אולטרסאונד רקטאלי, ואני חוששת שההכנה לא תספיק. אשמח לתגובתך. תודה.
שלום רחל, מדוע את עוברת את הבירור הזה? אני מתכוון למנומטריה וה-TRUS? אם מדובר בבעיה של שליטה על היציאות, אז ברור שלא תצליחי להחזיק את כל הכמות של נוזל החוקן. אל תהיי מוטרדת. אם הניקוי הספיק לבדיקת המנומטריה, הוא יספיק גם ל-TRUS. בהצלחה.