כאב בפי הטבעת אחרי קולונוסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש עברתי קולונוסקופיה.בעת הכנסת הצינור לפי הטבעת חשתי בכאב ממש לפני שנרדמתי,אמרתי כואב לי,כואב לי ולאחר מכן נרדמתי.לאחר כמספר שעות הלכתי לשירותים והיתה לי יציאה רגילה מלווה ביציאת אוויר מרובה.למחרת בבוקר הלכתי לשירותים והיציאה היתה קשה מאוד וגרמה לי כאב רב עד שהצלחתי להתפנות.מאז אני סובל מכאבים בפי הטבעת ומיציאות של כמה פעמים ביום ובתחושה שכל הזמן אני לא מסיים להתפנות.הכאב הוא ממש אחרי הכניסה לפי הטבעת וגם היו לי גירודים,נימי דם מפוצצים והעור היה אדום ומגורה.מאז אני מרגיש תחושה כאילו יש לי כל הזמן מקל בטוסיק וכואב לי שאני יושב והולך.
שלון אלון, יתכן שיש לך פיסורה. מציע שתיגש להיבדק ע"י פרוקטלוג. בהצלחה