בירור כאבים לאחר סיגמואידוסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני שלושה שבועות עברתי בדיקת סיגמואידוסקופיה. היו לי במהלך הבדיקה כאבים חזקים בצד שמאל והוסבר לי בסיום הבדיקה שיש לי מעי מפותל וספסטי ולכן היה צורך להחדיר אויר שגרם לכאבים במהלך הבדיקה. הבעייה היא שמאז הבדיקה יש לי כאבים שבאים והולכים מצד שמאל. לפני הסיגמואידוסקופיה לא היו לי כאבים כלל. 1. איזה בדיקות עושים במקרה כזה לבירור הכאבים? סיגמואידוסקופיה חוזרת לבדיקת המקום? אולטראסאונד? 2. ממה הכאבים יכולים להיות? פציעה? נקב? דלקת? בתודה מראש,
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב יניב, שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה. נסה בפורום גסטרואנטרולוגיה.