גודש במעי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני בת 28. יש לי נפיחות קלה ומיחושים שבאים והולכים, בבטן תחתונה שמאלית (תמיד באותו מקום). תוצאות בדיקות דם תקינות. הופנתי לאולטרסאונד בטן ובפיענוח כתוב גודש וגזים רבים במעי היורד. תוצאות בדיקות דם תקינות כולל שקיעת דם ואין חום. אך הייתה ירידה במשקל שהתייצבה. יש לציין שיש קרוהן במשפחה. מה משמעות התוצאה, ואילו בדיקות כדאי לעשות? האם יש לעשות קולונוסקופיה או שישנן בדיקות מומלצות אחרות?
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב לואי, אולטראסאונד היא בדיקה שאינה מתאימה לאבחון מחלות מעיים. ממליץ לבצע קולונוסקופיה, בייחוד לאור הסיפור המשפחתי.