האם מומלץ ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' פרסון בנימין, אני בת 37 3 ילדים - עשרה חודשים אחרי לידה,הייתי בביקור אצל פרוקטלוגית ואלה הם התוצאות: טחורים חיצוניים פיברוטים מחוברים לטחורים פנימיים גדולים. רקטוסקופיה עד 10 רירית תקינה צואה תקין, טחורים פנימיים גדושים מחוברים חיצוני לא ניתן לקשור. האם מומלץ ניתוח כריתה? מהם האפשרויות האחרות. והאם כריתה קונבנציונלית תבטיח בריאות תקינה?פתח בחלון חדש הדפסת ההודעה הוספת תגובה
שלום איילת, נשמע לי שניתוח הוא הפתרון האפקטיבי ביותר - כריתת הטחורים. תמיד יש אפשרויות אחרות - השאלה היא מה את רוצה להשיג לאחר הניתוח.
אני מעונינת לחזור לתפקוד מהיר אני כרגע ללא עזרה ויש לי תינוקת,הפחד הגול שלי הוא למעשה שתוצאות הניתוח יהיו זמניות בלבד האם למעשה לא ניתן להשיג תוצאה דומה בטיפול אחר.