לאחר ניתוח כריתת טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום. עברתי אתמול ניתוח לכריתת 4 טחורים שהיו בדרגה 3 . היום בבוקר הייתה לי יציאה טראומתית וכואבת מאד שהוציאה איתה המון דם, הכי הרבה דם ממה שהיה לי לפני הניתוח . איך מקלים על היציאות ? הרופא נתן לי שמן פראפין שלא פועל עדיין. האם כדורי משלשלים זאת אופציה ? בנוסף במכתב השחרור כתוב שיש לפנות למיון במידה של זרימה רבה של דם . איך מודדים אומדן של הרבה דם ? בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום משה, שמן פאראפין זו גם ההמלצה שלי. 2 כפות ביום. ביום הראשון לאחר הניתוח יכול להיות דם ביציאה בכמות רבה מהרגיל. אם הדימום ממשיך או לא פוסק - גש למיון.