התעוררות עם לחץ בבטן בבוקר/דחף להתרוקנות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. הובחנתי כחולה קוליטיס לפני כארבע שנים. מאז הרגשתי את המחלה פעמיים:לפני ארבע שנים שאז היה לי דימום ביציאות ולפני כשנתיים שאז הרגשתי גרד מטריד באיזור פי הטבעת ללא דימום. מזה כשנתיים אני לוקח רפאסל מספר פעמיים בשבוע וב"ה אני לא ממש מרגיש את המחלה. אולם מזה כחודשיים כשאני מתעורר בבוקר אני מרגיש הרגשת לחץ בבטן ובעצם דחף להתרוקן בשירותים.פעם אחת אפילו התעוררתי מזה. לאחר ההתרוקנות המצב רגיל. יש לי יציאות כפעמיים ביום. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יניב, כנס לפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה. הפורום שלי עוסק בכירורגיה של מערכת העיכול.