דימום מאסיבי - דחוף !
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי ביומיים האחרונים דימום מאסיבי בנייר טוואלט ( אחרי יציאות)בשנים האחרונות דימום קל לסירוגין בעבר( בשל הדימום הקל) בדיקה תקינה של אולטרא סאונד טרנסרקטלי בשני מישורים תקינה לפני שנתיים ושנה שעברה בדיקת אנדוסקופיה תקינה לפני כשנה ללא ממצא פתולוגי מהמהעי הגס עד כפף הטחול צויין בסיכום שבמידה ומופיע דמם מאסיבי יש לפנות לחדר מיון לבדיקה ולחזור לפרוקטולוג : האם אחרי שנה זה עדיין תקף (או שעלי קודם לפנות לרופאת משפחה ומשם לפרוקטולוג) כמה זה נשמע חמור ? אז אובחן טחור לא גדול וניתן לי משחת פרוקטו גליבנול - אם וזה טחור האם משחה זו יכולה להעלים תופעה זו לתמיד ? בתודה
שלום אדי, ההמלצה עומדת בעינה גם אחרי שנה. אם יש לך דימום מאסיבי - גש לחדר המיון.