שמוש בפגלס.
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני משתמשת מס ימים בפגלקס עם תוצאות טובות לרכוך הצואה ולמניעה של החרפת הפיסורה. העניין הוא שמאז השמוש במוצר אני לא מרגישה את התחושה הרגילה של הצורך בהתרוקנות, את אותה תחושה מקדימה לפני ההליכה לשרותים, אני פשוט מתישבת באסלה, ואז מתרוקנת, השאלה היא אם זה בסדר להתרוקן באופן הזה, לא יודעת קצת מוזר לי להתרוקן כך... חוץ מזה אין לי כאבי בטן,ובמיוחד התפטרתי גם מהכאבים בפי הטבעת. אשמח לשמוע את דעתך. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב זיו, אם אין לך "בריחת צואה" ללא שליטה, אני לא רואה איפה הבעיה.....פשוט תתרגלי למצב החדש וזהו.