דם סמוי חיובי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשלושה שבועות סיימתי טיפול אנטיביוטי לחיידק הליקובקטר. עם סיום הטיפול החלו שלשולים במשך שבועיים עם רירית. ביצעתי בדיקת צואה ונמצא דם סמויחיובי. כיום השלשולים פחתו, אך עדיין הקיבה רכה. הרופא ממליץ בעוד מס' ימים לחזור על בדיקת הצואה. אני מאד מאד לחוצה מהעיניין. בנוסף בשבוע האחרון גם סבלתי מטחורים, אך עכשיו המצב מאד השתפר. את בדיקת הצואה עשיתי כשהטחורים פחתו מאד. האם לדרוש בבהילות קולונוסקופיה או שאפשר לחכות קצת?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, הטיפול האנטיביוטי להליקובקטר יכול לגרום לשלשול וכאבי בטן. מציע להמתין מספר שבועות ולחזור על בדיקת הצואה אז.