לאחר ניקוז קרישי דם בטחורים חיצוניים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נמצאת בשבוע 28, טחורים חיצוניים. ביום ד' איבחן כירורג כי יש פקקת, והטיפול שנתן זה 10 ימים של הרטבות מלח אנגלי. למחרת התחיל דימום ,הגעתי למיון וניקזו לי 2 קרישי דם מהטחורים ואמרו שהטיפול אמבטיות קרות וקרח. היום יום שבת הטחורים אמנם התכווצצו קצת אך הכאבים ממשיכים כרגיל. האם לא היתה אמורה להיות הטבה בכאבים לאחר הוצאת הקרישים? האם הכאבים אמורים להרגע מתי שהוא? מה עוד ניתן לעשות?
שלום יעל, ראשית סליחה על העיכוב בתגובה. הייתי בחו"ל ללא אינטרנט. אני מקווה שבינתיים הכאבים פחתו. אני ממליץ על אמבטיות חמות ולא קרות וקרח. זה משפר את זרימת הדם באזור ומזרז את ההחלמה.