כיב רקטלי בודד
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סובלת מכאבים עזים בפי הטבעת. בתעלה קרוב ליציאה בצד שמאל. בבדיקה נראה אזור אדום ולא חלק. קבלתי קורטיפואם. לא מועיל. האם יתכן כי מדובר בכיב? אין לי דימומים כלל. יש לי גם רקטוצל קטן, אך היציאות ספונטניות. הסמפטום העקרי הוא כאב אחרי היציאה שנמשך כל היום. (נבדקתי על ידי 2 פרוקטולוגים שטוענים שאין פיסורה)
שלום שרון, אני לא יודע מה בדיוק ראו אצלך בבדיקה שתיארת, ומה פשר האזור ה"אדום והלא חלק". כאב עז לאחר יציאה מאוד מתאים לפיסורה, וגם אם 2 פרוקטולוגים טוענים שאין פיסורה, הייתי פונה לפרוקטולוג נוסף, ואולי מתחיל טיפול כאילו יש פיסורה רק בכדי לבדוק את התגיבה.