החלמה לאחר ניתח מורסה ליד עצם הזנב
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני ארבעה ימים עברתי ניתוח לניקוז מורסה בפי הטבעת קרובה לעצם הזנב.מטופלת באנטיביוטיקה, דואגת לשטיפת המקום מספר פעמים ביום. מרגישה עדיין כי יש נפיחות, שאלתי כמה זמן לוקח למקום להחלים? והאם הנפיחות במקום זה תהליך. בתודה מירי
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב מירי, הכל תלוי בגודל המורסה וגודל החתך. אני מניח שבגלל שזה ליד עצם הזנב מדובר במורסה פילונידלית (מה שקרוי בשפת הרחוב - "שערה הפוכה") - נכון? אם עברו רק 4 ימים מהניתוח, את בוודאי אמורה להגיע לביקורת אצל מי שניתח אותך. תשאלי את השאלות במפגש הזה.