תגובה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית תודה על התיחסותך ,לאחרונה גם צינטור לא מאפשר לי להתרוקן וכרוך בכאבי תופת אני שואלת אותך בתור רופא האם אדם שלא מתרוקן זה נורמלי אתמול שתיתי את הקונסיל הבטן במלחמה של גזים וכאבים נוראים ואין יציאות אין מעבר איך רופא בכיר אומר לחיות כך אי אפשר לחיות כך זה לא נורמלי בכלל מבלי להתפנות אני מצטערת שאני שוב פונה אליך אתה מאד עוזר לי והיום שכולם מרימים ידיים אני חסרת אונים ונשענת על רופאים כמוך אודה לך באם תיעעץ לי אני מתפוצצת,תודה שרית.
ערב טוב שרית, קונסיל וכל יתר הסיבים התזונתיים יודעים לגרום לתחושת תפיחות בבטן וגזים. האם ניסית תכשירים אחרים? נורמלקס או פגלקס למשל? אולי כדאי שתלכי להיבדק ע"י פרוקטולוג נוסף? הרי לא כל הרופאים הם אותו דבר....