קולונוסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעקבות המוגלובין נמוך, 9, נאלצתי לעשות קולונוסקופיה. עשיתי 2 בדיקות כאלה, האחת במתקן מכבי והתוצאה היתה שיש לי אנגיודיספלזיות מרובות ומדממות. בעקבות בדיקה זו הופניתי לבי"ח איכילוב כדי לעשות שוב.בבדיקה באיכילוב התשובה היתה מפתיעה...תקין לחלוטין תוך ציון שהמעי הגס נבדק לכל אורכו ונמצא תקין. בידיי 2 התשובות האלה, שהן מנוגדות לחלוטין, האם האנגיודיספלזיות יכולות להעלם תוך 3 שבועות מהבדיקה הראשונה? ואולי אפשר לקבל הארה האם תשובות יכולות להיות כל כך מנוגדות? תודה
ערב טוב טל, שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה (כירורגיה קולורקטלית ופרוקטולוגיה). מציע להפנות שאלה זו לפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה.