טחורים פנימיים מדממים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום.אבקש לשאול.אני סובלת מטחורים פנימיים מזה זמן רב.אם אני סוחבת כבד או מתאמצת הטחורים יוצאים החוצה ואז עלי להעזר במשחות.בזמן יציאות קשות הטחור קצת מדמם.רואה זאת על נייר הטואלט.עשיתי קולונוסקופיה לפני 3 שנים ואכן אמרו שהכל תקין חוץ מהמצאות הטחורים.האם טחורים יכולים להפוך לסרטניים?קצת מלחיץ.יש לציין שהטחור די קטן.אני בת 48.אם זה חשוב.הקולונוסקופיה נעשתה בגלל ברזל נמוך והרופא רצה לשלול דברים אחרים.תודה רבה על התשובה וחג שמח.אני נעזרת בצוות הרפואי שלכם בכמה תחומים.אתם נהדרים.אשמח לתשובה מהירה.תודה.
ערב טוב אורית, טחורים הם לא סרטן ולא הופכים לסרטן. אם הם מפריעים לך, תתייעצי עם פרוקטולוג לגבי אפשרויות הטיפול האפשריות. חג שמח.