פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בן 42 סובל מזה חצי שנה מפיסורה מאד קשה הדבר מקשה עלי לשבת לאורך זמן טופלתי על ידי משחות שונות,אמבטיות חמות,אני ממש סובל מכאבים מה עוד אפשר לעשות? האם יש משחות אחרות שיכולות לעזור לי מה עוד ניתן לעשות והאם ניתוח מומלץ ובכלל איזה סוגים של ניתוחים יש? אני מאד לא רוצה להגיע לניתוח אודה על תשובה מהירה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני, הסיכוי של פיסורה כרונית כמו שלך (כזו שקיימת מעל 6 שבועות) להתרפא עם טיפול במשחות בלבד הוא לא גבוה. אם כבר ניסית משחות ניפדיפין וניטרוגליצרין ועדיין לא חלפה - רק ניתוח. הניתוח המקובל כיום הוא חיתוך של שריר פי הטבעת הפנימי. בהצלחה.