כאב בטן וריח פה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 29. ישנה תופעה שמאוד מפריעה לי - לאחר שאני מתפנה תוקף אותי כאב בטן שנמשך לפחות שעה ואני נהיית עייפה מאוד ותשושה. כמו כן צורב לי מעט בפי הטבעת. איני סובלת מעצירויות או משלשולים. עשיתי בדיקה של חיידק הליקובטור שיצא שלילי וכן בדיקות צואה שיצאו ללא ממצאים. ממה יכולה לנבוע התופעה? ומה ניתן לעשות? האם יכול להיות מדובר במחלה כרונית כלשהי? כמו כן יש לי שכבה צהבהבה על הלשון שממנה יש לי ריח לא נעים בפה. בדיקת פטריה ללשון יצאה שלילית. יכול להיות שיש קשר למה שתיארתי? תודה על המענה, אפרת.
שלום אפרת, לפי תיאורך, הרושם שלי הוא שאת לא בפורום הנכון. תנסי בפורום שעוסק בגסטרואנטרולוגיה. בהצלחה