קולונוסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מפיסורה כרונית ועקב הטבה מזערית הומלץ על ניתוח עקב רגישות וכאב רבה של האזור הרופא לא הצליח לבצע בדיקה ולכן המליץ על קולונוסקופיה לפני הניתוח שאלתי היא האם לא ניתן לבצע ניתוח לפני קולונוסקופיה ולבצע קולונוסקופיה אחרי ההחלמה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילי, לדעתי אין מניעה לבצע את הקולונוסקופיה גם לאחר הניתוח. לא ציינת את גילך. הדבר נכון בעיקר בגילאים הצעירים, ובגילאים יותר מבוגרים (מעל 50) נהוג לעשות קולונוסקופיה כדי לשלול פתולוגיות אחרות. זה יהיה די טפשי לנתח פיסורה למישהו ששבוע אחרי זה מתגלה אצלו גידול בקולונוסקופיה...לא נעים...