איכות חיים?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כאבים בזמן היציאות עם דימום די משמעותי אבל אני מבינה שעניין הטיפול בזה הוא עניין של בחירה בעצם- אם אני בוחרת להמשיך לסבול או לא או שבכל מקרה יש צורך בברור? לפי כל ההסברים פה זו פיסורה ואולי גם קצת טחורים. אני מאלה שהולכים לרופא רק כשבאמת ממש חייבים ואני מתרשמת שהמצב פה הוא לא ככה. נכון? תודה מראש על תשובתך.
שלום ר, דימום מפי הטבעת הוא לא מצב תקין והוא יכול להצביע על הרבה מחלות. נכון שבגילאים הצעירים הסיבות השכיחות ביותר הן טחורים ופיסורה, אבל יש עוד סיבות. אני מציע לגשת ולהיבדק בכל מקרה ולו רק בכדי לקבל אבחנה. אז אפשר יהיה לדון באפשרויות הטיפול.