טחורים טרומבונים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לי יש טרומבונים ברצוני לשאול אם זה יכול להכנס בחזרה פנימה אין דימום אין כאבים אי נוחות אוכל סיבים תזונתיים מגרד לי מה עלי לעשות אייך יכנס פנימה ניסתי להכניס ויצא האם יש שלב שכן יכנס יש לי את זה בערך כחודש ימים מה עושים בקשר לגרוד לפעמים נתנו לי משחה אזריקן אלחוש אין לי כאבים האם המשחה תכניס את הטחור פנימה. מה לגבי מגבונים יש לי מיוחדים אבל מיד אני צריכה לנגב במגבת שהאיזור יהיה יבש מה לגבי אמבטיות צריך מים חמים או פושרים האם מהנסיון שלך יכול הטחור להיכנס פנימה או שישאר בחוץ יש איזה משחה שיכנס הטחור תודה כל כל התשובות בהקדם רונית
שלום רונית, יש שני סוגי טחורים - פנימיים וחיצוניים. החיצוניים נועדו להיות בחוץ ולא ניתן להכניסם פנימה. הפנימיים יכולים להיכנס פנימה. ממליץ להיבדק ע"י פרוקטולוג בכדי לאבחן את סוג ודרגת הטחורים שלך. רק אחרי זה ניתן יהיה לדבר על סוגי הטיפול הקיימים לכל סוג טחורים.