משחה לטחורים/פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך רציתי בבקשה לדעת האם המשחה טראומפלנט והמשחה והטיפות הפלא ופלא אכן עוזרים לטחורים ופיסורה או שסתם חבל על הזמן והמאמץ (האם יש משהו טבעי אחר מומלץ?). כמו כן, האם אפשר למרוח את המשחה בנוספת למשחה נפידיפין ג'ל שהפרוקטולוג נתן לי. הבעיה שלי היא שהפרוקטולוג קודם מטפל בפיסורה ואחר כך בטחורים אבל עכשיו הטחורים כואבים לי ואני חייב משהו שיעזור באופן מיידי, האם יש צורך בטיפול שונה? תודה רבה
שלום רב, אין לי שום מידע על התרופות עליהן שאלה (ולא ברור אם בכלל מדובר בתרופות רשומות או לא). ניפדיפין אמור לעזור, ולפעמים הוא עוזר גם לכאבים שנובעים מטחורים. יש למרוח אותו 4 פעמים ביום. ישיבה באמבטיה עם מים חמים גם יכולה לעזור.