בליטה כואבת בשקע שמאחורי הרקטום (MINOR'S TRIANGLE)
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, במשך שנים אני סובל מטחורים ופיסורה שבאים ונעלמים לאחר מספר ימים ולכל היותר טיפול במשחה או נרות פרוקטוגליבנול. לפני כשבועיים התחלתח להרגיש בליטה באיזור שמאחורי הרקטום (לכיוון עצם הזנב) ראיתי באינטרנט שהמקום נקרא "MINOR'S TRINAGLE" אבל איני בטוח. בכל מקרה - הבליטה מלווה בכאבים בזמן יציאה ובזמן ישיבה זקופה ואינה מגיבה לטיפול במשחה פרוקטוגליבנול. מהי בליטה זו ומה הטיפול המומלץ? תודה מראש, אלדד.
שלום אלדד, יכולים להיות מספר דברים שיתבטאו בבליטה כואבת באזור שאתה מתאר (בין פי הטבעת ועצם הזנב), והטיפולים שלהם שונים מאוד. אם מדובר באבצס צריך ניתוח דחוף, ואם בטחורים - אפשר להמתין. אני מציע לגשת ולהיבדק ע"י פרוקטולוג בהקדם לצורך קבלת אבחנה נכונה.