רפואה פונקציונלית‬
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לשמוע דעתכם המלומדת (משום שאין לי כלים מספקים לשפוט) על רפואה פונקציונלית, כפי שמייצג אותה ד"ר עדיאל אורן ,באתר שלו יש מאמרים והרצאות מוקלטות, הוא היה אורח תכניות רדיו. והוא משמיע דעות חריגות (לפי מיטב הבנתי) לגבי הסיבות למחלות במערכת העיכול, מצרף לינק לאתר, ואשמח לשמוע ביקורת. http://www.functional-medicine.org/ תודה אור
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב אור, קטונתי מלבקר את דעותיו ונסיונו של רופא אחר, בייחוד שתחום עבודתו שונה משלי. אני כירורג, והפורום הזה נועד לענות על בעיות שהטיפול בהן הוא בעיקרו כירורגי. נסה לשאול בפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה.