מאכלי חג בערב ראש השנה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום 24.9.11 נמצא בטיפול בדיאטת דלת סיבים תזונתיים לאחר דיברטקלוטיס בברכות בערב ראש השנה האם מותר לאכול ממש קצת תפוחים בדבש , סלק , תמרים,דלעת מבושלת , רמונים , דג מטוגן קרפיון תודה שנה טובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רפי, ההמלצה על אכילת מזון דל סיבים לאחר התקף של דיברטיקוליטיס נכונה רק לשבועיים הראשונים לאחר ההתקף. לאחר מכן ההמלצה היא דווקא לאכול מזון עשיר בסיבים. אם עברו מעל שבועיים מההתקף שלך - אין בעיה לאכול כל מה שרוצים, וגם עשיר בסיבים. אם עדיין לא עברו שבועיים, אז לדעתי לא תיכנס לעוד התקף אם תאכל קצת ובמידה מכל מה שציינת. חג שמח!