שאלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היסטוריה : הייתי אצל רופא פרוקטולוג , הוא עשה לי בדיקת אצבע ואמר שמדובר בפיסורה. אין לי כאבים מסויימים חוץ מתחושת צריבה , אי נוחות וגרד קל (כמו כן יש דם על נייר הטואלט). אני הייתי אצל הרופא פעמיים (בפעם השנייה הוא נתן לי מישחת נפידיפין 0.2 % (לפני כן השתמשתי בפרוקטוגליבנול פתילות/משחה), אני לא משתמש בה(ניפדיפין) באופן קבוע ואיני מרגיש שחל שיפור. כמו כן אני שותה קונסיל. רופא משפחה המליץ על בדיקה מעמיקה יותר ולכן זומנתי למרפאה כירוריגה פרוקטולוגית. *הוזמנתי לביקור במרפאה כירורגיה פרוקטולוגית. בהכנות לבדיקה נאמר : 1. אין צורך להיות בצום. 2. ערב לפני הבדיקה, בשעה 21:00 , יש לבצע חוקן עם Fleet Enema 3. ביום הבדיקה, מוקדם בבוקר, יש לבצע שוב חוקן עם " " . מס שאלות : 1.איפה אני משיג את החוקן הנ"ל ? 2. בשביל מה החוקן ? לצורך רקטוסקופיה ? כי זה לא נאמר במפורש. 3. איזו בדיקה הרופא הולך לבצע ? האם זה כואב והאם זה דורש הרדמה מקומית ? תודה
אני בן 29.
אבי שלום, אל תתפלא שאין שיפור במצבך אם אתה לא משתמש במשחה באופן קבוע ורציף. ניפדיפין יש למרוח 4 פעמים ביום במשך חודש וחצי ללא הפסקות. לדבריך, אתה לא עושה זאת, ולכן איני מתפלא שאין שינוי במצבך. לשאלותיך: הוזמנת ככל הנראה לביצוע רקטוסקופיה. את החוקן קונים בבית המרקחת - קח מרשם מרופא המשפחה שלך. לא עושים הרדמה מקומית או אחרת בשביל רקטוסקופיה. בהצלחה.
שלום, כתבת לי שאין צורך בהרדמה בבדיקת רקטוסקופיה - זה אומר שהבדיקה לא כואבת ? תודה לך