דימום בניגוב לאחר צואה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ru12342שלום , הנני בת 22.5 ומזה חודשיים באופן קבוע , לאחר ניגוב הצואה אני רואה דם טרי על הנייר . פורקטולוג שבדק אותי איבחן שני פוליפים ברקטום ושלח אותי לבדיקת קולונוסקופיה . אני מודאגת .האם יש סיבה לדאגה? מה יכול להיות מקור הדימום. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב רות, אני מסכים שיש צורך לעבור קולונוסקופיה מלאה. בגילך רוב הסיכויים שמדובר בדימום מטחורים (יתכן שאלה הם הפוליפים שראה הפרוקטולוג), אך חובה לשלול מחלות יותר נדירות גם כן - ע"י הקולונוסקופיה.
הפרוקטולוג לא רואה דימום מהפוליפים הוא לא ידע להגיד לי מה המקור . אני חוששת היות והגרוע מכל מהדהד בראשי..