בשינה בריחת גזים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני סובלת מבריחת גזים בזמן שינה, ברגע שהגוף שלי רפוי זה קורה... מיותר לציין שאין לי שינה בגלל הבעיה אני מתחת לגיל 30 גילו לי אנסימוס ביופידבק עזר מעט, עברתי גם מנטומטריה דפקוגרפיה ואולטרסאונד האם יש לי תקווה?
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב, ציינת שעברת הרבה בדיקות אך לא ציינת את התוצאות שלהן. אניזמוס בלבד לא אמור לגרום ל"בריחת" גזים או אי שליטה על היציאות. הבעיה באניזמוס היא בד"כ הפוכה - החולים סובלים מעצירות. שלחי לי את תוצאות הבדיקות ואנסה לתת תשובה יותר מושכלת. אם את מעדיפה, אפשר גם למייל שלי: [email protected]