ניתוח לכריתת פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה דעתך על ניתוח לכריתת פיסורה במקום חיתוך השריר? האם הוא עדיף היות ואין פגיעה בשליטה? אם כן, למה הוא לא מקובל בארץ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נעמן, ניתוח כריתת פיסורה הוא לא ניתוח מקובל, אלא אם הוא משולב עם הזרקת בוטוקס בו זמנית. הסיבה לכך היא שהגורם לחוסר החלמה של פיסורות הוא כווץ חזק של השרירי הפנימי שמפריע לאספקת הדם לאזור ובכך מונע את הריפוי. כריתת הפיסורה בלבד אינה משחררת את הכווץ של השריר ולכן הבעיה למעשה אינה מטופלת. יש כירורגים בארץ שמבצעים כריתת פיסורה בלבד ולמיטב ידיעתי, אף אחד מהם אינו משלב עם זה הזרקת בוטוקס, ולכן שיעורי ההצלחה של טיפול זה הם נמוכים.