טחורים חיצוניים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מטחור חיצוני מזה 6 ימים. נבדקתי על ידי פרוקטולוג שאמר שזהו דם שנקרש והטחור כבר בצקתי ולא ניתן לניקוז. אני סובלת כאבים קשים בלתי פוסקים כבר 6 ימים ורציתי לשאול אם יש איזשהו פתרון לכאב מעבר למשחות הרגילות: פרוקטוגליבנול ודומיו שאינם עוזרים לי כלל. הטחור עדין מאד נפוח ואני לא מרגישה בשום שיפור, מה עושים כדי לגמור את הכאבים האלו?
בוקר טוב הדס, המשחות הסטנדרטיות אינן מיועדות לטיפול בטחורים חיצוניים. לצורך הקלה על הכאב מה שעוזר זה אמבטיה (לא מקלחת) עם מים חמים - השרייה של הישבן במים חמים, וכדורים נגד כאבים - אופטלגין וכד'. הכאבים בד"כ חולפים תוך מספר ימים עד כשבוע, אך יכולים להימשך יותר לפעמים. אם זה לא משתפר משמעותית תוך יומיים - שלושה, גשי להיבדק שנית לוודא שאין סיבוך. בהצלחה.