איך לשים רסטוג'סיק
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהוראות כתוב שיש להחדיר פנימה 2.5 ס"מ. יש כאלה שטוענים שיש למרוח כמות קטנה על פי הטבעת ללא החדרה. מה הנכון? כמו כן- האם מזיק למרוח רסטוג'סיק מספר חודשים? בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב נ. קודם כל, השם של התרופה זה רקטוג'סיק. אופן המריחה של רקטוג'סיק הוא פעמיים ביום, כמות בגודל של אפונה, ואין צורך להחדיר את האצבע פנימה אלא למרוח על פתח פי הטבעת עצמו. אפשר להשתמש עד 3 חודשים. אם זה לא עובד עד אז, אז כנראה שיהיה צורך בניתוח. בהצלחה.
כשאתה כותה עד3 חודשים- הכוונה שמעבר ל-3 חודשים אסור?כלאמר שזה מזיק או רק לא יעיל?