טחורים לאחר פעילות גופנית
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בחורה צעירה לאחר לידה ראשונה. מאז מופיעים לי מדי כמה שבועות טחורים חיצוניים שמאוד כואבים ובעיקר מגרדים. שמתי לב כי באופן קבוע הטחורים מופיעים אחרי פעילות גופנית כגון הליכה ספורטיבית, עמידה ממושכת וכו'. אין קשר לתזונה או יציאות . מה עלי לעשות? תודה
בוקר טוב שיר, כמה זמן אחרי הלידה את? הופעת טחורים לאחר לידה היא תופעה שכיחה. לפעמים הטחורים יכולים להישאר תקופה ארוכה ובאמת להופיע מדי פעם במקרים של עצירות או מאמץ גופני חריג. מומלץ לרכך את היציאות (סיבים תזונתיים ושתיה מרובה) ולהמשיך בפעילות הגופנית. אם התופעות לא יחלפו תוך מספר שבועות, תתייעצי עם פרוקטולוג.